Tievēšanas ieteikumi iracionāliem intuītiem. 1.nedēļa

Tievēšanas sezona ir uzsākta pirms nedēļas, ievads ir šeit. Šis laiks ir aizvadīts ļoti mierīgi un bez īpaša entuziasma iešūpojoties sākt izmaiņas savos ēšanas paradumos. Iepriekš vienmēr biju ļoti apņēmīga visu darīt ātri, pedantiski un ļoti organizēti, nosakot stingras robežas. Tas vienmēr beidzās pēc trijām dienām, kad biju izbadējusies un nikna pati uz sevi.

Pirmais rezultāts -800 grami. Aktuālie svaru rādījumi ar foto ir manā Facebook profilā. Labāk, nekā cerēju.

Tas nozīmē, ka pat ieviešot vieglas korekcijas savos ikdienas ēšanas paradumos, ir iespējams panākt svara samazinājumu.

Apzinoties sava sociotipa īpašības, esmu sev uzstādījusi un ievēroju šādus noteikumus:
– neko sev nedrīkst liegt, citādi to gribēsies tā, ka acīs cērtās. Man garšo garšīga maize, tāpēc brokastīs es ēdu arī vienu vai divas tiešām garšīgas rupjmaizes šķēles. Pa dienu gan maizi vairs ne. Tāpat arī ar vīnu – drīkst vienu reizi nedēļā. No augļiem izvēlos ābolus, apēdu vienu vai divus dienā starp ēdienreizēm. Saldumi mani neinteresē, tāpēc šokolādes cienītājiem neko ieteikt nevarēšu:)
– galvenā ēdienreize ir brokastis, kad drīkst ēst visu, ko kārojas. Jāatzīst gan, ka “visu” ēdu pirmās trīs dienas, bet pēc tam vairs negribējās. Tagad brokastīs ēdu, piemēram, biezpienu un rupjmaizes šķēli, dzeru lielu krūzi melnas kafijas. Brokastis ir svarīgi dažādot, tāpēc kādu dienu var ēst, piemēram, griķu pārslu putru, citreiz omleti, kādu dienu – vārītas olas vai krabju nūjiņas.
– esmu samazinājusi trauku izmērus, no kuriem ēdu. Nelieli šķīvīši un bļodiņas, ja pieļauj ēdiena konsistence, tad var ēst arī ar irbulīšiem, nevis dakšiņu.
– izejot ēst sabiedriskā vietā kopā ar kādu, ir jāiemanās pasūtīt ēdiens vienatnē, jo otra cilvēka izvēle ļoti iespaido iracionālu intuītu un viegli spēj novest no ceļa.
– par fiziskām aktivitātēm kūtram cilvēkam pašreiz der arī cilpošana pa lielveikaliem, periodiski pielaikojot kādu apģērba gabalu. Šajā sezonā noģērbties un apģērbties šaurā kabīnītē nozīmē pamatīgu iesvīšanu. Nekas jau nav jāpērk, bet tā var arī sevi labi aplūkot spogulī un gūt jaunu iedvesmu tievēšanai.
– pēdējo reizi ēdu piecos, sešos vai septiņos vakarā, atkarībā no plānotā gulētiešanas laika.
– dzeru daudz ūdeni ar citronu un tējas, ēdienu nesveru un nemēru.

Šajā nedēļā bija arī diezgan daudz darba – semināri un konsultācijas, kuru laikā saprotamu iemeslu dēļ ēst nav iespējams:) Tāpēc secinu, ka darbs ir ļoti labs līdzeklis kā novērst uzmanību no ēšanas. Šī metode darbojās arī tad, kad uznāk nepamatota ēšanas kāre ārpus ēdnienreizēm. Tad es sevi aizstiepu pie datora, lai atbildētu uz kādu epastu vai samaksātu rēķinus – uzmanība tiek pārslēgta un vēlme uzēst vienkārši aizmirstas.

Vienkāršāk izsakoties, iracionālais intuīts ir kā mazs bērns – raudāšanu var apturēt ar “skaties, skaties, re, kur zilonītis aizskrēja!!”

Nav komentāru

Pievienot komentāru