Socionika LANA kampaņas ietvaros

Socionikas iespēju ceļi ir neizdibināmi! Kampaņas “Vai Tu pārdotu alkoholu savam bērnam?” ietvaros ar MaximaValsts policiju, diskutējām par jauniešiem, alkoholiskajiem dzērieniem un pirkšanas-pārdošanas procesa niansēm. Kopā ar Latvijas Alkohola nozares asociāciju es tirgotājiem pastāstīju kā sociotipu iezīmes ietekmē cilvēka ārējo izskatu vecuma ziņā. Un nedaudz arī par pārdevēju tipiem, kuri neapjūk nepatīkamu sarunu laikā, kad pircējs atsakās uzrādīt savu personu apliecinošu dokumentu, pērkot alkoholu.

Šajā tikšanās reizē nedaudz pastāstīju par sensorajiem un intuitīvajiem tipiem, viņu ārējo izskatu (vai zināji, ka intuitīvie tipi vienmēr izskatās jaunāki par saviem  gadiem?), kā arī izskaidroju, ka ētiskajiem tipiem komunikācija ar cilvēkiem padodas vieglāk, dabiskāk. Un tas ir svarīgi, lai draudošs strīds tiktu veiksmīgi nogludināts.

 

Nav komentāru

Pievienot komentāru