Mācības uzņēmumā. Cilvēku tipi – veiksmīgam biznesam.

Savas nozares līderi un lietpratēji jau ir novērtējuši devumu, ko uzņēmumā ienes zināšanas par darbinieku sociotipiem, izpratne par viņu individuālajām, dabas dotajām spējām, kā arī to, kas ir strīdu un nesaskaņu patiesie iemesli. Tomēr ne jau mācīšanās pēc viņi to dara, bet gan tāpēc, lai šīs zināšanas pielietotu savā ikdienas darbā, strādātu gudrāk, nevis vairāk.

Ražošanas pirmrindnnieki AS “Cēsu alus” savā uzņēmumā socioniku sāka mācīties jau tad, kad to vēl nedarīja neviens cits un turpina pilnveidot savu darbinieku talantus joprojām visos uzņēmuma darbinieku līmeņos. Pilnībai nav robežu! Paldies šim kolektīvam par uzticēšanos vairāku gadu garumā!

Sociotipu nosaukumus un viņu spējas savā kolektīvā nu jau plaši lieto AS “Latvenergo” darbinieki, Ropažu pašvaldība, reputācijas vadības aģentūra “Lejiņa &Šleiers”,  Latvijas autoceļu uzturētājs, TET, un daudzi citi.

Caur nozaru arodbiedrībām socioniku apgūst arī daudzu ražošanas un tirdzniecības gigantu darbinieki – RIMI, MAXIMA, Cemex utt.

Uzņēmumam “Creamfinance” ar socionikas pozitīvo iedarbību Latvijā bija par maz, tāpēc nu jau tipi dodas socionikā apgaismot arī kolēģus Spānijā.

Kāpēc šis zināšanas un izpratne ir vajadzīgi katrā veiksmīgā uzņēmumā?

Ko uzņēmums iegūs, izvēloties apgūt cilvēku tipu un socionikas pamatus?

Pirmkārt, tas uzņēmumu pacels pilnīgi jaunā izpratnes un ambīciju līmenī par to, ko vēlas viņu klienti un ko patiesībā spēj šī uzņēmuma darbinieki!

  • Tas iedos atbildes uz jautājumiem par to, kāpēc pašam kaut kas nesanāk, bet ar kādu cilvēku palīdzību to tomēr var dabūt gatavu.
  • Tā ir skaidrība par savām un katra darbinieka patiesajām spējām un to robežām. Mazāk ilūziju.
  • Samazināsies darbinieku izdegšana, ja cilvēks darīs to, kas viņam padodas bez piepūles.
  • Vienkārša un lēta metode īstā cilvēka atrašanai vai novērtēšanai – nav nekādu dārgu testu vai izvēles tikai pēc izglītības un pieredzes.
  • Radīs motivēšanas sistēmu un bonusus, kas liks īstajiem darbiniekiem strādāt labāk.
  • Uzzināsi, kā atbilstoši darbinieka tipam uzlabot viņa darba apstākļus, lai darbinieks justos aprūpēts un vajadzīgs uzņēmumā.
  • Varēs uzticēties amatam atbilstošam darbiniekam, viņa viedoklim un kompetencei.
  • Samazināsies stresa situācijas.
  • Labākas attiecības ar kolēģiem, savstarpējas cieņas vairošana, iecietība pret otra trūkumiem.
  • Uzlabosies darba vide, jo darbinieki būs ieinteresēti radīt un uzturēt komfortablākus apstākļus.
  • Nebūs jāuztraucas par neizpildītiem solījumiem un neizdarītiem darbiem.
  • Miers par to, kas notiek uzņēmumā.
  • Vairāk laika produktīvam darbam, jo nebūs jārisina konflikti un strīdi ar darbiniekiem.

Kā notiek semināri un kursi? Tā nav stīva mācīšanās. Tās ir neticami brīvas sarunas par dzīvi, piemēri un ikdienišķas situācijas, kas spilgti parāda to, cik ļoti no cilvēka sociotipa ir atkarīgs viņa darba rezultāts. Semināros ir atbrīvojoša un iedvesmojoša gaisotne, kas ļauj katram nomest iedomas un aizspriedumus par sevi pašu un saviem darba kolēģiem, padotajiem un priekšniekiem.

Socionika izskaidro škietami sarežģītas un nesaprotamas lietas un situācijas, kurām visām ir meklējams skaidrojums dabā, un katra iedzimtajiem talantiem. Viss ir vienkārši un galvenais – iedod risinājumus no līdz tam iedomātām bezizejām. Laiks paskrien nemanot!

Kursu un semināru dalībnieki labāk iepazīst un pieņem paši sevi, savu varēšu vai tieši otrādi – spēju trūkumu kaut kādā jomā, vienlaikus iegūstot arī skaidru virzienu, pie kā meklēt palīdzību un atbalstu šīs problēmas atrisināšanai kā profesionāli, tā arī sadzīviski.

Socionikas uzdevums ir palīdzēt katram atrast savu vietu, lai īstais cilvēks vienmēr ir īstajā vietā, bet uzņēmums aug un attīstās visaugstākajā kvalitātē!

 

Nav komentāru

Pievienot komentāru